15 تا از بهترین پوشنده زیر چشم در سال 2020


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 11 مهر 1399
بازدید : 104
نویسنده : alirezajk

کانسیلر یک مورد قابل اعتماد است که تقریباً همه در مجموعه زیبایی های خود دارند. با این وجود ، یافتن فرمول مناسب برای شما هنگامی که محصولات بسیار متنوعی در دسترس باشد ، می تواند چالش برانگیز باشد. این ماده برای پوشاندن لکه ها و سیاهی دور چشم ، برجسته کردن نواحی صورت و به عنوان پایه ای برای سایر محصولات آرایشی مانند سایه چشم یا کانتور استفاده می شود. علاوه بر این ، کانسیلر وقتی به رنگ پوست مناسب که برای آن طراحی شده است ، اعمال می شود ، بهترین عملکرد را دارد. اگر به دنبال فرمول مناسب برای پنهان کردن سیاهی تیرگی هستید ، به دنبال این لیست بهترین کانسیلرها نیستید که به طور خاص برای هدف قرار دادن تیرگی ها طراحی شده است.

 

مرتبط: 15 بهترین کانکس کننده داروخانه که پوست شما را بی عیب به نظر می رساند

مرتبط: نحوه اعمال کانسیلر به روش صحیح

 

مطالب نشان می دهد
1. کانسیلر خامه ای NARS Radiant
کانسیلر NARS Radiant Creamy محصولی مناسب برای استفاده در صورتی که بخواهید ناحیه زیر چشم را برجسته کنید و رنگ چهره خود را روشن کنید. این فرمول با سازگاری خامه ای ایجاد می شود تا ظاهری درخشان ، درخشان و لوکس از پوست ایجاد کند. این یک محصول قابل ساخت است که با پوشش کامل بسیار سبک وزن شروع می شود. با این وجود می توان برای تأثیر بیشتر بر روی آن بنا کرد. این کانسیلر به دلیل فرمول غیر سنگینی که دارد برای مخفی شدن سیاهی زیر چشم از هر نوع پوستی و همچنین برجسته سازی نواحی اطراف صورت مناسب خواهد بود.

 

خرید کنید

کانسیلر خامه ای Nars Radiant

2. NYX PROFESSIONAL MAKEUP HD PhotoGenic Concealer Wand
کانسیلر NYX Professional Makeup HD قصد دارد تا در مناطقی مانند گونه ها ، ابروها و محافل تیره زیر چشم ، پوست را با ظاهری بی عیب و نقص به کاربران ارائه دهد. فرمول این محصول متناسب با انواع پوست از پوستی طبیعی ، خشک تا بالغ ساخته شده است. با استفاده از اپلیکاتور نوک اسفنجی ، این کانسیلر به آرامی سر می خورد و هرگونه سیاهی ، لک و حتی نواحی گونه و چانه را می پوشاند. به قانع کننده تري نياز داريد؟ خوب ، این کانسیلر همچنین با افتخار بدون ظلم است ، به این معنی که هیچ دوست خزدار در روند خلاقیت آسیب ندیده است.

 

خرید کنید

عصای کانسیلر حرفه ای آرایش Nyx Hd Photogenic

تبلیغات


3. قلم روشن کننده همه جانبه Yves Saint Laurent Touche Éclat
با این قلم روشن کننده Yves Saint Laurent غرق در بهشت ​​پوشاننده شوید. این محصول بی عیب و نقص هر تیرگی را پنهان می کند و با فرمول کامل پوشش باعث روشن شدن منطقه می شود. علاوه بر این ، هدف آن افزودن درخشش به صورت و تقویت رنگ پوست شما است. این کانسیلر اطمینان می دهد که خطوط ظریف و چین و چروک پوست را بدون داشتن جلد کیکی یا مصرف بیش از حد پنهان می کند. با هر کاربردی احساس یک رویا می شود.

 

خرید کنید

Touche Éclat All Pen روشن کننده قلم Yves Saint Laurent

4. کانسیلر درمان Maybelline Instant Age Rewind Eraser Dark Circles
این فرمول برای ایجاد پوشش کامل سیاهی زیر چشم و پنهان کردن چین و چروک ها و لک ها ساخته شده است. بهترین قسمت در مورد این کانسیلر این است که مدتها پس از استفاده از سحر و جادو کار نمی کند. این فرمول حاوی هالوکسیل است ، یک محصول ضد پیری است که همچنان باعث جوان سازی و آبرسانی به زیر چشم شما می شود. این یک محصول ضروری است.

 

خرید کنید

کانسیلر درمان Maybelline Instant Age Rewind Eraser Dark Circles

تبلیغات


5. کانسیلر هیدراته نوتروژنا هیدرو بوست
اگر از فرمول سبک ، بسیار مرطوب کننده و پوشش متوسط ​​لذت می برید ، کانسیلر Neutrogena Hydro Boost یکی از موارد مناسب برای شماست. این محصول با اسید هیالورونیک ساخته شده است ، که احساس شادابی و مرطوب شدن پوست را در طول روز حفظ می کند. ساخته شده برای استفاده در چوب کانسیلر تا اطمینان حاصل شود که استفاده صاف و بی نقص از این کانسیلر با هر استفاده به دست می آید. پنج سایه قابل ترکیب برای این محصول وجود دارد.

 

خرید کنید

کانسیلر هیدرو بوست Neutrogena Hydro Boost

6. لیفت و کانسیلر محکم الیزابت آردن سرامید
با توجه به علم پیشگام در لیفت الیزابت آردن سرامید و کانسیلر محکم ، این محصول در مقایسه با کانسیلرهای معمولی از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است. این فرمول فوق العاده خامه ای ، درخشندگی و درخشندگی را فراهم می کند ، زیرا هر گونه خط و چروک را پشت سر می گذارد. این با فناوری CPT ساخته شده است ، به طور موثر حلقه های تیره و نقص را پوشش می دهد ، خطوط ظریف را صاف می کند و چین و چروک های عمیق را برای سفت شدن و بلند کردن هدف قرار می دهد. این محصول برای کسانی که پوست بالغ دارند مناسب است زیرا در عین ایجاد اثر لیفت و سفت کننده ، هر منطقه مشکوک یا تاریکی را پنهان می کند.

خرید کنید

کانکتور آسانسور و سفت کننده الیزابت آردن سرامید

تبلیغات


7. کانسیلر محافظ ضد آب ضد آب Lanc0me Effacernes
این کانسیلر منحصر به فرد از سایر موارد متمایز است زیرا پوشش طبیعی برای انواع پوست را فراهم می کند و همچنین در طول روز ضد آب است. فرمول سایش طولانی آن به هیچ وجه چین نمی خورد و محو نمی شود ، بنابراین لکه ها و تیرگی های بدن شما تا زمانی که لازم دارید پوشیده می شوند. هنگام استفاده از این محصول با علائم استرس و خستگی خداحافظی کنید.

 

خرید کنید

کانسیلر محافظ ضد آب ضد آب Lanc0me Effacernes

8. MAC Studio Finish SPF 35 Co 

فروشنده
MAC Cosmetics ’Studio Finish Concealer یک آرایش است که باید برای همه طرفداران سرسخت زیبایی داشته باشد. این یک بافت مقاوم در برابر آب ، غنی از آنتی اکسیدان و خامه ای است که به شما امکان می دهد یک پایان بدون نقص داشته باشید. علاوه بر این ، این محصول پوشش مات با پوشش مات را فراهم می کند و می تواند لکه ها یا تیرگی های سیاه را به روش طبیعی پنهان و اصلاح کند. مقدار کمی از این کانسیلر می تواند تا حد زیادی کمک کند.

 

خرید کنید

کانسیلر Mac Studio Finish Spf 35

تبلیغات


9. Covergirl TruBlend Undercover Concealer
کانسیلر Covergirl TruBlend Undercover محصول دیگری است که باید به مجموعه آرایش شما راه پیدا کند. بعد از یک یا دو بار استفاده از نوک کف و لکه ها و تیرگی های شما تقریباً وجود ندارد. این به دلیل فرمول پوشش کامل است که پوشش روزانه را بدون هیچ گونه ترک خوردگی یا ترک خوردگی تضمین می کند. این کانسیلر با رنگ مات خشک می شود ، بنابراین بیشتر برای کسانی که رنگ پوست نرمال و چربی دارند مناسب است. علاوه بر این ، این محصول 100٪ گیاهخوار است ، بنابراین برای پوست و محیط شما عالی است.

 

خرید کنید

Covergirl Trublend Undercover Concealer

10. کانسیلر Revlon PhotoReady ، نور متوسط
اگر از استفاده از کانسیلر برای برجسته سازی صورت و همچنین کاهش تیرگی و لکه ها لذت می برید ، ممکن است این کانسیلر Revlon PhotoReady کاملا مطابقت شما باشد. این محصول پس از اولین کاربرد با پوشش قابل ساخت متوسط ​​، به کمال فوری می رسد. خامه ای و بدون دردسر تعریف این محصول است ، به همین دلیل برای برجسته کردن نقاط صورت شما بسیار خوب عمل می کند. افرادی که مستعد ابتلا به پوست چرب هستند ممکن است استفاده کمتری از این محصول در هنگام تلاش برای پنهان کردن سیاهی حلقه ها و نقص ها چاپلوسانه تر باشد.

 

خرید کنید

کانسیلر Revlon Photoready ، نور متوسط

تبلیغات


تبلیغات


11. تصحیح کننده نور بابی قهوه ای بابیک متوسط
اگر به دنبال یک محصول با دوام و پوشش کامل هستید که تقریباً هر چیزی را پنهان کند ، این محصول مناسب شماست. تصحیح کننده Bobbi Brown Bisque به عنوان پایه ای در زیر کانسیلر انتخابی شما ساخته شده است ، بنابراین به این معنی است که شما پوشش دو برابر می گیرید. با استفاده از این تصحیح کننده ، شما می توانید تاریک ترین حلقه ها و لکه ها را نیز از بین ببرید ، بدون اینکه اثری از بینش آنها باشد.

 

خرید کنید

تصحیح کننده نور بابی براون تا بیسک متوسط

12. BareMinerals Correctioning Concealer SPF 20
کانسیلر اصلاح BareMinerals به دلیل برجسته سازی ، اصلاح و کیفیت SPF 20 محصولی است که باید در تابستان از آن استفاده کنید. آماده باشید تا روزانه با استفاده از این محصول تزریق شده SPF پوست خود را روشن کنید ، پوششی سبک و ترکیبی از موادی که باعث کاهش تیرگی و نقص می شود ، گزینه مناسبی برای پوشیدن روزمره است. باید آن را امتحان کنید تا باور کنید.

 

خرید کنید

Bareminerals Correctioning Concealer Spf 20

تبلیغات


13. کانتینر فتوشی زیبایی فوری Filt’r Instant Retouch 498
برای کسانی که رنگ پوست و رنگ تیره دارند ، خود را برای نهایی ترین کانسیلر آماده کنید. کانسیلر Fenty Beauty Pro Filt’r به طور خاص تیرگی های زیر چشم را با بهترین پوشش کامل برای پوشیدن در طول روز پنهان می کند. هیچ وقت نمی توانید خودتان را آماده Insta کنید زیرا این محصول فرمولی را برای ایجاد یک پایان بی عیب و نقص بدون چین و چروک ارائه می دهد. اگر شما نیاز به پنهان کردن هر خماری یا تصمیم بد نیز دارید ، این محصول با خوشحالی فراهم می کند.

 

خرید کنید

498. ترانسفورماتور روتوش فوری Fenty Beauty Pro Filt'r

14. استتار مخفی لورا مرسیه
همانطور که از عنوان آن پیداست ، کانسیلر مخفی Laura Mercier Secret دقیقاً همان کار را انجام خواهد داد. این محصول حاوی مواد خارق العاده ای است که باعث تغییر رنگ ، نقص و قرمزی می شود. برای انواع پوست از جمله پوست های حساس مناسب است و می تواند در تمام طول روز دوام داشته باشد. این کانسیلر فراتر از انواع معمولی است زیرا یک انتخاب دو سایه را ارائه می دهد که می توانید با ترکیب آن سایه نهایی متناسب با پوست خود ایجاد کنید. کانسیلر برجسته لورا مرسیه یکی از موارد ضروری است.

 

خرید کنید

استتار مخفی لورا مرسیه

تبلیغات


15. کانسیلر کششی Glossier
کانسیلر کششی Glossier می تواند تنها با چند برنامه کاربردی مجموعه ای از نقایص پوستی را هدف قرار دهد. این محصول قابل ساخت با رنگدانه های معدنی ساخته شده است که به جای اینکه در بالای آن ایجاد شود ، پوست شما را روشن و ترکیب می کند. فقط بعد از یک یا دو بار استفاده از این کانسیلر می تواند سیاهی را برجسته ، پنهان کرده و قرمزی را از بین ببرد. همه می توانند به ظاهر شبنم برسند زیرا این محصول در دوازده سایه دیگر انتخاب گسترده ای دارد.

منبع




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com